en dan kom je met een vriendje thuis

Wij behoren tot de strevers die er een punt van maken om wekelijks enkele keren te gaan lopen. Dinsdagavond liep ik met mijn metgezellen door plaatselijke velden toen ik plots gemiaauw hoorde uit het graanveld rechts van mij.

Een kitten deed hard zijn best mijn aandacht te trekken. Ik keek rond op zoek naar meer diertjes, maar hij was de enige die ik kon vinden. Ik wikkelde hem in mijn t-shirt en rende er de resterende vier kilometer mee naar huis.

Fons werd goedgekeurd door de dierenarts. Hij kreeg spuitjes, wij advies. Ondertussen is Fons ons nieuw huisdier, met een eigen kattenbakje en een zachte slaapplaats. Niemand van ons zou hem nog kunnen missen. Hij kijkt zelfs mee naar Tutitu.

 

vriendje

10448249_10152261291082637_5129117870225545350_n

2 gedachtes over “en dan kom je met een vriendje thuis

Geef een reactie

