Blokken saai? Bahnee!

4u55

5u10

5u14

5u01

5u45

5u23

5u07

Ik kan nog even doorgaan, maar je hebt hem wel zeker? De ochtenden zijn hier vroeg en de nachten onderbroken. Aanhoudende zombiemodus. Zucht.

Alhoewel!! Op mijn kousenvoeten durf ik nu toch te spreken over een doorslapertje op zijn 21 maanden. Alles met een 5 vooraan blijft zijn uur, maar we (lees David) moeten maar even langs zijn bedje passeren om zijn dekentje goed te stoppen en hij durft weer dommelen! Ooh, een snoozeknop op Ernest. Zalig! Niet dat ik zo lui ben (of toch niet altijd) dat ik niet wil opstaan voor het induwen van die snoozeknop… Nee! Ziet Ernestje mij dan is het steevast direct ‘chocobootram eten’. Tjah, het mannetje durft mij wel eens met eten associeren. Dus geef ik een duw naast me in bed, hoor wat geroffel en gemompel, het piepen van de deur, gewriemel in de lakens en dan … maakt het peutergehuil plaats voor heerlijke stilte. Keep on the good work!!!

En zo een uitgeruste geest doet een mens wel wat. Zo leefde ik me deze ochtend op een leuke manier (velcro!) uit op de doos banale blokken. Met dank aan de vele Pinspiratie!

Sommige try-outs lopen direct spaak, maar deze is een blijvertje!

 

IMG_5404

Velcro knippen en plakken en dan even testen…

 

IMG_5409

Het lukt! Toren speelt met de zwaartekracht.

IMG_5408

Gust maakte een dino en roept “Mama, tis in evenwicht ze!”

Wat heb je nodig:

– Zelfklevende velcro (die van mij komt uit de Veritas)

– Een stapel blokken

– Een schaar

– Enthousiaste kotertjes en een uurtje speeltijd, maar dat mankeert meestal niet.

Geplaatst in: DIY

Geef een reactie

